Hej.
Mina fogar har spruckit.
På insidan har jag en fristående kamin och jag antar att det är värmen från den som orsakat sprickan.
hur lagar jag den på bästa sätt och vart kan jag köpa vit fog?
Mina fogar har spruckit.
På insidan har jag en fristående kamin och jag antar att det är värmen från den som orsakat sprickan.
hur lagar jag den på bästa sätt och vart kan jag köpa vit fog?
Bor i mexi med samma problem, stomme i trä som rör sig. Själv får jag leva med det och laga vid ev försäljning då folk blir skrämda av det.. Bakom mexin sitter en fd fasad av trä så dessa sprickor är endast kosmetiska.M Malmska skrev:
Klicka här för att svara


