Hej!
vi har gjort om för några år sedan och byggare har bredspacklat taket.
Nu efter några år börja det visar sig sprickor mellan de 2 olika delar. (Vägg och tak)
Tror att det är så att spacklet har krympt lite.
Nu undrar jag vad det bästa sättet är att åtgärda problemet?
vi har gjort om för några år sedan och byggare har bredspacklat taket.
Nu efter några år börja det visar sig sprickor mellan de 2 olika delar. (Vägg och tak)
Tror att det är så att spacklet har krympt lite.
Nu undrar jag vad det bästa sättet är att åtgärda problemet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara