Har ett stort garage , uppmurat i betong hålsten. Nu tänkte jag plåta det. Upp med 45x45 tryckta reglar och plåt på det. Hade funderingar på sprayisolera mellan reglarna . 30-40 mm. Bra ? Dåligt ? U-värde ? Motsvarar hur många mm.mineralull ?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.