4 194 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Spottar ute ?
Enligt en annan tråd http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=El;action=display;num=1123860234;start=4#4 så skulle det under takfoten eller sims som det visst heter räcka med IP21.
Kan någon bevandrad bekräfta eller dementera??
Mvh
Peter
Kan någon bevandrad bekräfta eller dementera??
Mvh
Peter
Klicka här för att svara