Kan man/får man fälla in spottar utomhus ?
Jag skulle vilja sätta ett par st på underspikningen på mitt nya förråd ;D
Under "takfoten" om jag säger så...
 
ja då! det går bra!
 
Med IP44 eller högre ;)
 
ip 21 räcker gott om de sitter i takfoten
 
Korrekt, ip 21 räcker.
 
Tackar El_-micke samt Erik_D för info!

Peter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.