I vårt kommande kök ska vi enbart ha underskåp och för att få belysning över köksbänken har vi tänkt bygga in spottar i en liten "låda" över kökslinjen.
Jag har aldrig hållit på med inbyggnadsspottar tidigare och känner mig väldigt vilsen, och ännu mer vilsen efter någon timmas googlande.
Vilken sorts spotlight behöver jag för att få godkänd arbetsbelysning över mitt 3,6 m långa kök?
Eller har ni tips på annan snygg belysning?
Eller finns det något trollerispö jag kan köpa som med ett enkelt trollitrollera fixar allt själv
