1 863 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Spottar i 1 1/2 plans??
Hoppas någon kan hjälpa oss.
Vi har vill gärna ha spottar på ganska många ställen i vårt hus och om husfirman ska hjälpa oss med det ska de ha 800:- stycket. Blir alldeles för dyrt för oss
På ovanvåningen vet vi hur vi ska göra men hur gör man på nedanvåningen om man inte vill sänka taket.
Det borde ju gå men vi vet inte hur.
Alla tips motages ;D
Vi har vill gärna ha spottar på ganska många ställen i vårt hus och om husfirman ska hjälpa oss med det ska de ha 800:- stycket. Blir alldeles för dyrt för oss
På ovanvåningen vet vi hur vi ska göra men hur gör man på nedanvåningen om man inte vill sänka taket.
Det borde ju gå men vi vet inte hur.
Alla tips motages ;D
Klicka här för att svara