3 491 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Spotlights, hög- eller lågvolt?
Hej!
Jag rekomenderar 12V:s lampor, visst du behöver en trafo.. men du får mycket bättre ljus med 12V, ett vitare och mer gnistrande ljus som tar fram lystret i kaklet mycket bätttre än 230V.
Jag rekomenderar 12V:s lampor, visst du behöver en trafo.. men du får mycket bättre ljus med 12V, ett vitare och mer gnistrande ljus som tar fram lystret i kaklet mycket bätttre än 230V.
Hmmm... bygger bara 14mm... men vad jag har förstått så ska man ha något som kan liknas vid en upp-och-ner-vänd färgburk ovanför varje spot p.g.a. värmeutvecklingen.
Det var en elektriker som sa det i samband med att jag tänkte sätta spottar i badrummet som jag snart ska renovera.
Ni som har spottar i taket, hur har ni löst det?
Det var en elektriker som sa det i samband med att jag tänkte sätta spottar i badrummet som jag snart ska renovera.
Ni som har spottar i taket, hur har ni löst det?
Klicka här för att svara