C Chanceline #1 Medlem · 1 inlägg 21 feb 2021 09:19 Chanceline Medlem 1 inlägg 21 feb 2021 09:19 #1 Nu har jag och mannen byggt ett nytt hus. Det är ett plans hus, Vi skulle vilja fälla in spottar i taket i större delen av huset, men vill inte sänka taket. Går det att montera spottar ändå, eller? är det bättre att låta det blir? #spotlight #spotlights #tak
Nu har jag och mannen byggt ett nytt hus. Det är ett plans hus, Vi skulle vilja fälla in spottar i taket i större delen av huset, men vill inte sänka taket. Går det att montera spottar ändå, eller? är det bättre att låta det blir?
E etompau #2 Medlem · Skåne · 14 790 inlägg 21 feb 2021 09:21 etompau Medlem Skåne 14 790 inlägg 21 feb 2021 09:21 #2 Kommer ni åt ovansidan på innertaket så är det inga problem att borra hål, trycka upp spottar och dra kabel på ovansidan av taket.
Kommer ni åt ovansidan på innertaket så är det inga problem att borra hål, trycka upp spottar och dra kabel på ovansidan av taket.
Jonatan79 #2 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 21 feb 2021 09:21 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 21 feb 2021 09:21 #2 Det går om ni kan komma åt undertaket från vinden. Det blir förmodligen dyrt och jag ser ingen fördel med spottar annat än i tex badrum och kök.
Det går om ni kan komma åt undertaket från vinden. Det blir förmodligen dyrt och jag ser ingen fördel med spottar annat än i tex badrum och kök.