1 746 läst ·
13 svar
2k läst
13 svar
Spotify
Skulle jag också vilja ha en...
Mvh
/Nicklas
Mvh
/Nicklas
Jag håller med om att det inte går att jämföra med att lyssna direkt från CD i stereon, men sedan är det väl inte tänkt att känsliga öron ska låta Spotify ersätta skivsamlingen. Å andra sidan ersätter inte 192 kbps MP3 (Spotify använder OGG/Vorbis) några CD om jag lyssnar via stereon. Slölyssna på jobbet och vid datorn eller som en gigantisk spellista vid sociala sammankomster, där kommer Spotify till sin rätt.
Summa sumarum - Jag anser att Spotify funkar lika bra som 192 kbps MP3 på disk. Baksidan är att vissa gnedna skivbolag och ännu gnedare artister inte vill haka på tåget.
Summa sumarum - Jag anser att Spotify funkar lika bra som 192 kbps MP3 på disk. Baksidan är att vissa gnedna skivbolag och ännu gnedare artister inte vill haka på tåget.
Klicka här för att svara