Hej!
Är det någon som satt spot i sitt ryggåstak och som vill dela med sig av lite bilder? Vi hade tänkt sätta spot i köket men hittar inga bilder. Vad tycker ni annars om att ha spot i ryggåstaket? Är det att förstöra det fina taket eller att förgylla det?
/Solsidan
Är det någon som satt spot i sitt ryggåstak och som vill dela med sig av lite bilder? Vi hade tänkt sätta spot i köket men hittar inga bilder. Vad tycker ni annars om att ha spot i ryggåstaket? Är det att förstöra det fina taket eller att förgylla det?
/Solsidan
Se bara till att du har tillräckligt med isolering bakom/ovanför burken. Annars riskerar du ett kallras/kondensbildning.
helt klart förgyller man det
Du kan ju sätta spottar, men tänk på att de skall vara vinklingsbara.
Eller varför inte montera en stjärnhimmel i fiberoptik, det är ju riktigt häftigt. Men fiberoptiken fungerar ju ej som ett allmänljus men det ger en vacker effekt på innertaket.
Du kan ju sätta spottar, men tänk på att de skall vara vinklingsbara.
Eller varför inte montera en stjärnhimmel i fiberoptik, det är ju riktigt häftigt. Men fiberoptiken fungerar ju ej som ett allmänljus men det ger en vacker effekt på innertaket.
Medlem
· västergötland
· 21 inlägg
Klicka här för att svara
