H highstream #1 Medlem · 83 inlägg 27 mar 2024 07:17 highstream Medlem 83 inlägg 27 mar 2024 07:17 #1 Hej! Hus från 1985 med spolbrunn för avloppet Är det någon som vet varför det är två rör och inte ett? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Demmpa:s inlägg har markerats som bästa svar. #spolbrunn
Hej! Hus från 1985 med spolbrunn för avloppet Är det någon som vet varför det är två rör och inte ett?
Bästa svaret Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 981 inlägg 27 mar 2024 07:22 Demmpa Husägare Kalmar 25 981 inlägg 27 mar 2024 07:22 #2 Tippar på följande: Ena för avloppet, andra för dagvattnet/dräneringen/takavvattningen. Lys ner i rören samtidigt som någon annan spolar i avloppet / etc å se i vilken det rinner vatten i.
Tippar på följande: Ena för avloppet, andra för dagvattnet/dräneringen/takavvattningen. Lys ner i rören samtidigt som någon annan spolar i avloppet / etc å se i vilken det rinner vatten i.
H highstream #3 Medlem · 83 inlägg 27 mar 2024 08:10 highstream Medlem 83 inlägg 27 mar 2024 08:10 #3 Testade och det stämmer, ett för avlopp och ett för dränering/stuprör Tack 👍