R reef #1 Medlem · 52 inlägg 18 maj 2005 17:15 reef Medlem 52 inlägg 18 maj 2005 17:15 #1 Hur är det egentligen skall man köpa 2 eller 3fas på spisen? Har en kompis som ska byta och ett av förslagen är en 2fas som ser bra ut. Hur mycket måste man säkra upp en spis på två fas isåfall??
Hur är det egentligen skall man köpa 2 eller 3fas på spisen? Har en kompis som ska byta och ett av förslagen är en 2fas som ser bra ut. Hur mycket måste man säkra upp en spis på två fas isåfall??
Sweli #2 Medlem · Stockholm · 2 227 inlägg 18 maj 2005 22:53 Sweli Medlem Stockholm 2 227 inlägg 18 maj 2005 22:53 #2 3-fas om du inte vill vänta läääänge på att vattnet ska koka ;D
J johan_p #3 Medlem · 217 inlägg 21 maj 2005 16:19 johan_p Medlem 217 inlägg 21 maj 2005 16:19 #3 alternativt en induktionshäll som kokar upp vatten på nolltid utan att vara 3fas