Äsch med automax ställer du ju in olika temperaturer beroende på vad du ska göra - kokning 4-6 och så går spisen själv upp på 9 först för att ställa om sig till kokläge när plattan är ordentligt uppvämd-här kokar det aldrig över längre
Vi har en Husquarna Regina Connaisseur Max med dubbelugnar i svart och svart kyl + frys - superfina och fungerar utmärkt ännu så länge
