H HeloBE #1 Husägare · Stockholms · 168 inlägg 19 sep 2024 13:41 HeloBE Husägare Stockholms 168 inlägg 19 sep 2024 13:41 #1 Villa från 1983 där fönster troligen inte blivit bytta. Ett av fönstren på ovanvåningen fick jag inte igen i morse. Tittade närmare på det och ser att kassetten och ramen åkt ner i vänstra hörnet. Hur fixar jag det på kort och lång sikt? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fönster
Villa från 1983 där fönster troligen inte blivit bytta. Ett av fönstren på ovanvåningen fick jag inte igen i morse. Tittade närmare på det och ser att kassetten och ramen åkt ner i vänstra hörnet. Hur fixar jag det på kort och lång sikt? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder