Slank in på lunchen och hittade denna spikpistol för 60:- på haral-nyborg idag (måste varit billigt ).
Tjejen i kassan hade ingen anning om vad för "dykert spik" som funkade i denna ..
Någon som vet , är det standard på dessa dyckert spikar eller är det olika modeller ??
Hur långa bör dom vara om man tex ska spika golvlister ?? (duger den till det ?? )
Ställer pistolen höga luftkrav på min kompressor ??
Någon som kan det här ???
Tjejen i kassan hade ingen anning om vad för "dykert spik" som funkade i denna ..
Någon som vet , är det standard på dessa dyckert spikar eller är det olika modeller ??
Hur långa bör dom vara om man tex ska spika golvlister ?? (duger den till det ?? )
Ställer pistolen höga luftkrav på min kompressor ??
Någon som kan det här ???
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
När jag köpte en dyckertpistol på Hornbach av ett mindre kännt märke så passade jag på att köpa ett stor lager med dyckert till den. Jag har ju inte en aning om hur länge Hornbach kommer att saluföra denna. Jag vet att Gunnebos dyckert inte fungerar till min pistol (vilket naturligtvis hade varit bra).
Klicka här för att svara