Jag úndrar vad som är bäst att sätta utanpå isolering vid ny fasad .
Är det vindpapp eller vindduk?
Vi har redan börjat så jag behöver ett snabbt svar.
Tack
Borde kanske inte svara eftersom jag inte vet vad som är bäst, men iallafall så har vår snickare valt vindduk (Windy/Icopal) till vårt nybygge. Det kanske anses vara smidigast och billigast?