Jag úndrar vad som är bäst att sätta utanpå isolering vid ny fasad .
Är det vindpapp eller vindduk?
Vi har redan börjat så jag behöver ett snabbt svar.
Tack
 
Borde kanske inte svara eftersom jag inte vet vad som är bäst, men iallafall så har vår snickare valt vindduk (Windy/Icopal) till vårt nybygge. Det kanske anses vara smidigast och billigast?

Hälsn. Lerum
 
Tack för tipset,det verkar ju smidigast med vindduk så jag provar nog det.
Hälsn hannahphoebe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.