2 067 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Spik problem
Hej,
Vet att det varit många diskussionen ang. spikpistoler, men hittar ingen tråd som tar upp mitt problem.
Jag tänkte spika upp fasadpanelen med spikpistol, men det blir en massa fult plastfnas kvar runt spiken som är besvärlig att peta bort.
Är det spiken (Nils Ahlgren) eller pistolen (Workman 21°) det är fel på?
Vet att det varit många diskussionen ang. spikpistoler, men hittar ingen tråd som tar upp mitt problem.
Jag tänkte spika upp fasadpanelen med spikpistol, men det blir en massa fult plastfnas kvar runt spiken som är besvärlig att peta bort.
Är det spiken (Nils Ahlgren) eller pistolen (Workman 21°) det är fel på?
Klicka här för att svara