Hej!

Efter mycket funderande har jag (velpottan) nästan bestämt mig för att ha glas som stänkskydd ovanför diskbänken. Min undran är hur pass mycket det speglar sig i den blanka ytan och om bänkbelysningen därigenom kan vara bländande.

Någon på detta excellenta forum som har erfarenhet av detta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.