Hej!
Efter mycket funderande har jag (velpottan) nästan bestämt mig för att ha glas som stänkskydd ovanför diskbänken. Min undran är hur pass mycket det speglar sig i den blanka ytan och om bänkbelysningen därigenom kan vara bländande.
Någon på detta excellenta forum som har erfarenhet av detta?