Är i begrepp att renovera plywooddurkarna i båten.
Speedheater inhandlad, men resultatet lever inte riktigt upp till förväntningarna.
Med så försiktig exponering att lacken bara nätt och jämt mjuknar tycks även översta fanerskiktet lossna och stora bubblor uppstår.
Tips och idéer?