Hej!
Jag är ute efter ett snyggt ytterdörrshandtag med lång skylt, har letat på flera sidor (gyllenhak, specialbeslag bland annat) men hittar inte riktigt det jag är ute efter. Det bästa jag har är en ungefärlig bild på handtaget jag vill ha, se bild, håller tummarna att någon kan hjälpa mig
P.S. Vet att det är mer en "amerikansk modell" jag är ute efter, förstår att det är svårt att köpa en sådan utomlands ifrån och kanske omöjligt att få en sådan att funka med ytterdörrar med svensk standard, hoppas därför det kan gå att hitta ngt här hemma
