Nix skrev:
Är inte alla sidor av en motorväg fel sida???
8) 8) 8) 8) 8) 8)

(Säger killen som bor bredvid Ringvägen i Stockholm...)
Eftersom motorvägen vi pratar om går från spanien till var den nu slutar uppe i lapphelvittat så bor ju faktiskt större delen av befolkningen på det norra halvklotet på ena eller andra sidan av denna motorväg.....

Även du..... ;)
 
MathiasS skrev:
Eftersom motorvägen vi pratar om går från spanien till var den nu slutar uppe i lapphelvittat så bor ju faktiskt större delen av befolkningen på det norra halvklotet på ena eller andra sidan av denna motorväg.....

Även du..... ;)
Vi bor på en ö, på den finns ingen motorväg ;)
 
Nix skrev:
Vi bor på en ö, på den finns ingen motorväg ;)
Men jag är helt säker på att du bor på ena eller andra sidan av den här motorvägen jag pratar om.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.