Är inte alla sidor av en motorväg fel sida???
8) 8) 8) 8) 8) 8)
(Säger killen som bor bredvid Ringvägen i Stockholm...)
Eftersom motorvägen vi pratar om går från spanien till var den nu slutar uppe i lapphelvittat så bor ju faktiskt större delen av befolkningen på det norra halvklotet på ena eller andra sidan av denna motorväg.....
Eftersom motorvägen vi pratar om går från spanien till var den nu slutar uppe i lapphelvittat så bor ju faktiskt större delen av befolkningen på det norra halvklotet på ena eller andra sidan av denna motorväg.....