Hejsan! Skulle behöva lite tips.

Köksdelen i huset ligger på betongplatta med ingjuten
vattenburen golvvärme och därpå en fuktspärr.
Mitt problem är att jag ska bygga en köksö dit jag måste
få el. Går det att lägga på golvspån med ett spår för elen, eller isolerar det bort golvvärmen.
Några andra ideér? tacksam för tips
/Emil

 
Om du kan tänka dig en pelare/rör vid köksön, så kan du dra elen via taket. ;)
 
Tyvärr är det ingen lösning.
Elen måste gå via golvet.
 
Golvgips kanske är bättre ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.