På vinden har det läkt in lite vatten nu under takrenoveringen så en del spån är lite blött men, tänkte ta bort det mesta av spånet och det blir ju en och annan säck kan man lugnt påstå.

Hade tänkt att försöka elda upp det men det verkar svårt, provade med lite spån tidigare men fick inte riktigt fjutt på det, låg mest och "kolade".

Hur skall jag göra för att kunna elda upp det?

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.