Hej. Är det någon som fått spam i Byggahus om färg och storlek? Är det spam eller var är det?
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Kan vi få bekräftat att det inte är något skumt? Det är många som försöker komma åt våra uppgifter nu.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Låter som ett intrång i medlemsregistret.
Jag har också fått ett 50-tal mail om detta i inkorgen.
Har "någon" tagit sig in i medlemsregistret?
Har "någon" tagit sig in i medlemsregistret?
Det verkar vara ett riktigt erbjudande, att det ser ut som spam beror på att alla svarar på meddelandet och då får man ett pling. Man behöver inte läsa meddelandet, gå bara in på inställningarna längst ner och fyll i om ni vill ha dam eller herrmodell, svart eller vit och vilken storlek.
Jo ett riktig bombanfall blev det.... det borde även märkas på BH-serverns last..Anna_H skrev:
Ja man behöver inte klicka på länken öht. Behandla det som vilken länk som helst som kan vara skum, dvs gå själv in på aktuell hemsida och leta upp inställningen istället för att klicka.
Mitt problem är att jag inte blir av med utskicken, jag har både lämnat chatten och där valt att jag inte vill ha nya notiser samt uppdaterat mina inställningar för notiser att jag inte vill ha epost-utskick vid meddelanden.
Så, går det att få bort tro @Marlen Eskilsson?
edit* Såg att det redan jobbas på
Mitt problem är att jag inte blir av med utskicken, jag har både lämnat chatten och där valt att jag inte vill ha nya notiser samt uppdaterat mina inställningar för notiser att jag inte vill ha epost-utskick vid meddelanden.
Så, går det att få bort tro @Marlen Eskilsson?
edit* Såg att det redan jobbas på
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Det är inget skumt, förutom att jag inte borde ha tillåtit att man svarar på meddelandet.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Väljer ni mellan två storlekar, ta den större.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag har lagt till det i det personliga meddelandet nu.