Fyll i hemadress, storlek och färg i din profil och somna om.
 
  • Gilla
David Wallin och 1 till
  • Laddar…
Kan vi få bekräftat att det inte är något skumt? Det är många som försöker komma åt våra uppgifter nu.
 
Har fått 50-tal mail om detta de senaste timmarna.
 
Låter som ett intrång i medlemsregistret.
 
Jag har också fått ett 50-tal mail om detta i inkorgen.

Har "någon" tagit sig in i medlemsregistret?
 
  • Gilla
Pettet
  • Laddar…
imported_Benno imported_Benno skrev:
Låter som ett intrång i medlemsregistret.
Dålig läsförståelse?
Inlägg #4 i denna tråd länkar till vad som hänt.
Själv har jag inte fått ett enda mejl, men det har jag aldrig någonsin fått...
 
Det verkar vara ett riktigt erbjudande, att det ser ut som spam beror på att alla svarar på meddelandet och då får man ett pling. Man behöver inte läsa meddelandet, gå bara in på inställningarna längst ner och fyll i om ni vill ha dam eller herrmodell, svart eller vit och vilken storlek.
 
  • Gilla
paralun
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Det verkar vara ett riktigt erbjudande, att det ser ut som spam beror på att alla svarar på meddelandet och då får man ett pling. Man behöver inte läsa meddelandet, gå bara in på inställningarna längst ner och fyll i om ni vill ha dam eller herrmodell, svart eller vit och vilken storlek.
Jo ett riktig bombanfall blev det.... det borde även märkas på BH-serverns last..
 
Storsockret
Ja man behöver inte klicka på länken öht. Behandla det som vilken länk som helst som kan vara skum, dvs gå själv in på aktuell hemsida och leta upp inställningen istället för att klicka.

Mitt problem är att jag inte blir av med utskicken, jag har både lämnat chatten och där valt att jag inte vill ha nya notiser samt uppdaterat mina inställningar för notiser att jag inte vill ha epost-utskick vid meddelanden.

Så, går det att få bort tro @Marlen Eskilsson? :)

edit* Såg att det redan jobbas på :)
 
Det är inget skumt, förutom att jag inte borde ha tillåtit att man svarar på meddelandet.
 
  • Gilla
Fairlane och 5 till
  • Laddar…
Väljer ni mellan två storlekar, ta den större.
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Väljer ni mellan två storlekar, ta den större.
Inte alla läser här. Du kan väl svara på utskicket med den informationen? :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
7ender och 2 till
  • Laddar…
Jag har lagt till det i det personliga meddelandet nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.