Nån som har erfarenheter ifrån spadealers? Dels som leverantör och dels omdömmen om deras topspa anläggningar? Har ju en i akryl och en i polyeten med elvärme som värmekälla. Nån som har nått både possitivt och negativt önskas.
Mvh Sören
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.