P
AndersMalmgren skrev:
Kan lägga en fris som bryter av och sedan lägga nytt golv där. Tycker det är synd att lägga in sterilt och fullt klickgolv (Min åsikt) när det finns ett massivt.

edit: Är det ett undergolv? Hur ser det ut vid tröskeln till angränsande golv?
Det är inget laminatgolv vi ska lägga in utan en 13 mm eklamellparkett. Inte så dött som fuskträ men visst ett furugolv känns lite mer levande och varm.
 
Gammal tråd, men om någon fortfarande letar så hittade jag den här videon.
Har inte provat det själv.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.