1 761 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Spackla innertak
Ska försöka mig på att få följande skarvar snygga innan målning. Hur skulle ni göra? Jag är mycket väl medveten om att takgipset kunde gjorts snyggare men nu är det som det är. Vill bara ha konstruktiva svar tack.
Det är bara övergången du menar att du vill spackla?I mitt tak har jag satt en liten list för det är nästan ogörligt att det inte spricker där. Annars är det ju bara spackla och hoppas på det bästa.
Det har gått åt ett gäng One strike i vårt hus, funkar till de flesta missar.C C_Lindberg skrev:
Jag hade spacklat det snyggt, och sedan med våtrumslim limmat pappremsa över skarven.
Och spacklat lite till och målat.
https://www.bauhaus.se/reparationsmassa-one-strike-filler-1l.html
Klicka här för att svara
