Hej,

Vi ska sätta tätskikt (Maxit Z-line Foil) i badrummet och undrar helt sonika om man måste spackla igen alla skruvhål i våtrumsgipset på väggen eller om det fungerar utan att göra detta?

MVH
 
Nej, det behövs inte. Det är ju inga hål, skruvskallen ska ligga i liv med gipsens yta, inte mer än max någon millimeter in.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.