R richmoijn #1 Medlem · 66 inlägg 9 jul 2008 21:53 richmoijn Medlem 66 inlägg 9 jul 2008 21:53 #1 Hej, Vi ska sätta tätskikt (Maxit Z-line Foil) i badrummet och undrar helt sonika om man måste spackla igen alla skruvhål i våtrumsgipset på väggen eller om det fungerar utan att göra detta? MVH
Hej, Vi ska sätta tätskikt (Maxit Z-line Foil) i badrummet och undrar helt sonika om man måste spackla igen alla skruvhål i våtrumsgipset på väggen eller om det fungerar utan att göra detta? MVH
J jon_h #2 Medlem · Uppsala · 7 851 inlägg 10 jul 2008 12:05 jon_h Medlem Uppsala 7 851 inlägg 10 jul 2008 12:05 #2 Nej, det behövs inte. Det är ju inga hål, skruvskallen ska ligga i liv med gipsens yta, inte mer än max någon millimeter in.
Nej, det behövs inte. Det är ju inga hål, skruvskallen ska ligga i liv med gipsens yta, inte mer än max någon millimeter in.