Remsa, spackel, väv och färg... Ångrar varje gång jag går in i garaget att jag bara spacklade väggarna och kladdade på färg.
Taket ser ut som skit med bara färg, och målad gips blir går sönder "bara man tittar på den".
Gör det ordentligt, när det är fullt med bråte blir det bara ännu jobbigare.