Om man spacklar skarvarna en gång + slipar och struntar i att det inte blir 100% slätt när det torkat, är det risk att det spricker då när det rör sig (alltså, inga remsor)?
 
Remsa, spackel, väv och färg... Ångrar varje gång jag går in i garaget att jag bara spacklade väggarna och kladdade på färg.
Taket ser ut som skit med bara färg, och målad gips blir går sönder "bara man tittar på den".

Gör det ordentligt, när det är fullt med bråte blir det bara ännu jobbigare.
 
Kommer göra det ordentligt ändå trots allt, kommer nog bara störa mig på det annars. Frugan får passa barnen :)
 
  • Gilla
Korvgubbe och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.