1 599 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Spabad Wellis?
Finns väldigt många inlägg, tankar, tips och varningar ang köp av spabad. Det är en svårgenomtränglig djungel av information, så snart vet jag varken ut eller in.
Nåja, efter lite provsittning (torrsim dock) är jag och familjen överens om att mest komfort och bäst magkänsla fick vi i Wellis Malaga. Det var inte den vi tänkt från början, men så kan det gå.
Till mina funderingar, för jag hittar verkligen inte så mkt info om just märket Wellis. Vad betyder det? Varningstecken?
Säljare i all ära, för de som säljer märket har bara gott att säga, såklart…men finns det andra röster, andra åsikter, recensenter till Wellis?
Jag undrar naturligtvis över kvalitet, pumpar, motorer, isolering, teknik, hållbarhet, effekt av massagen, är det krut i strålarna? Det pratas mkt om att spabad ska tåla svenskt klimat/kyla, att pumpar o motorer inte ska vara från Kina etc etc
Jag är så otroligt tacksam för era erfarenheter och kunskaper i ämnet, så tusen tack på förhand för att ni delar med er.
/ Per
Nåja, efter lite provsittning (torrsim dock) är jag och familjen överens om att mest komfort och bäst magkänsla fick vi i Wellis Malaga. Det var inte den vi tänkt från början, men så kan det gå.
Till mina funderingar, för jag hittar verkligen inte så mkt info om just märket Wellis. Vad betyder det? Varningstecken?
Säljare i all ära, för de som säljer märket har bara gott att säga, såklart…men finns det andra röster, andra åsikter, recensenter till Wellis?
Jag undrar naturligtvis över kvalitet, pumpar, motorer, isolering, teknik, hållbarhet, effekt av massagen, är det krut i strålarna? Det pratas mkt om att spabad ska tåla svenskt klimat/kyla, att pumpar o motorer inte ska vara från Kina etc etc
Jag är så otroligt tacksam för era erfarenheter och kunskaper i ämnet, så tusen tack på förhand för att ni delar med er.
/ Per
Hej Per, blev det ett Wellis spa? Jag har tittat på ett men liksom du hittar jag inga som har erfarenheter av märket. Har du några erfarenheter efter några års användning? (Om det nu blev ett sådant dvs)P Per Nilsson 1972 skrev:Finns väldigt många inlägg, tankar, tips och varningar ang köp av spabad. Det är en svårgenomtränglig djungel av information, så snart vet jag varken ut eller in.
/ Per
Hej! Jodå, det blev ett Wellis Malaga och jag är helnöjd. Det fungerar alldeles utmärkt, skön komfort, bra tryck i jetstrålarna och enkelt att sköta. Efter 2,5 år så kan jag bara rekommendera ett sådant. / PerLinkullen skrev: