37 485 läst ·
17 svar
37k läst
17 svar
Spabad på trädäck
Håller gör det säkert. Jag såg inte ens när detta var postat. Men hade jag satt en terasspool/spapool så hade jag fällt in i stolparna. Det håller bättre om den får vila på stolpen än skruv från sidan och in i stolpen.K kniv skrev:Efter 11 får får man väl hoppas att bygget hunnit klart, annars är nog ditt tips lite väl sent på bollen. Förklara varför det skulle vara bättre? Rätt dimensionerat och konstruerat är det inga problem att använda infästningen som enskilt upplag för bärlinor.
@Daggen84 kan säkert annars uppdatera om det brakat ihop. Har dock svårt att tro det.
Det står precis lika stadigt idag som för 11 år sedanK kniv skrev:Efter 11 får får man väl hoppas att bygget hunnit klart, annars är nog ditt tips lite väl sent på bollen. Förklara varför det skulle vara bättre? Rätt dimensionerat och konstruerat är det inga problem att använda infästningen som enskilt upplag för bärlinor.
@Daggen84 kan säkert annars uppdatera om det brakat ihop. Har dock svårt att tro det.
MVH
Daggen
Klicka här för att svara