Ska nu beställa vårt spabad. Ska bygga in det i trädäck ca 20 cm ner. Uppgifterna är ju att alla sidorna ska vara åtkomliga för service 60 cm rund om. finns det någon som har gjort detta som har en smart lösning vad som blir snygg. När man tittar på bilder kan man inte se så många som har någon lucka runt badet. Eller struntar man i detta och hoppas det fungerar eller får skruva bort trallen och riva om det går sönder någon lampa eller läcker någon slang.
Mvh Rejtan
 
Stod i valet och kvalet om att sänka ner badet,och försöka göra några halvllösningar för att kunna komma åt att serva det. Men sluta med att vi ställde de rätt på bara . Estetiskt inte lika fint MEN ångrar mej inte en sekund för när den är nåt år gammalt börjar det alltid droppa lite nånstans och de e bökigt som det är att komma in och hitta och åtgärda så ångrar inte mitt val en sekund! Hade ja sänkt ner de hade jag haft ett helvete vid minsta lilla fel. Nu är de bara skit drygt :rofl:
 
  • Gilla
Rejtan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.