Ska nu beställa vårt spabad. Ska bygga in det i trädäck ca 20 cm ner. Uppgifterna är ju att alla sidorna ska vara åtkomliga för service 60 cm rund om. finns det någon som har gjort detta som har en smart lösning vad som blir snygg. När man tittar på bilder kan man inte se så många som har någon lucka runt badet. Eller struntar man i detta och hoppas det fungerar eller får skruva bort trallen och riva om det går sönder någon lampa eller läcker någon slang.
Mvh Rejtan