A Andy74 #1 Medlem · 1 inlägg 3 dec 2006 13:04 Andy74 Medlem 1 inlägg 3 dec 2006 13:04 #1 Hej. Jag undrar vad jag ska göra med mitt nya uterum.Där jag har ett spabad. Det är isolerat för året runt.Det blir väldigt fuktigt när jag badar. Kan någon ge mig några tips. Mvh Andreas
Hej. Jag undrar vad jag ska göra med mitt nya uterum.Där jag har ett spabad. Det är isolerat för året runt.Det blir väldigt fuktigt när jag badar. Kan någon ge mig några tips. Mvh Andreas
C citactiva #2 Medlem · 630 inlägg 8 dec 2006 15:16 citactiva Medlem 630 inlägg 8 dec 2006 15:16 #2 Har du någon fuktstyrd fläkt för ventilationen?