Hej.
Jag undrar vad jag ska göra med mitt nya uterum.Där jag har ett spabad.
Det är isolerat för året runt.Det blir väldigt fuktigt när jag badar.
Kan någon ge mig några tips.
Mvh Andreas
 
Har du någon fuktstyrd fläkt för ventilationen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.