Sommarnöjen?

218 läst  2 svar

1. G
    Medlem Nivå 1
    Hej.
    Är det någon som har erfarenhet av Sommarnöjens fritidshus?

2. H
    Moderator · Nivå 25
    Vi har raderat en del dold reklam från Sommarnöjen ur tråden.

Om firman känner sig tvugna att uppfinna goda referenser, så får vi anta att de inte har några nöjda kunder.

/moderator

3. G
    Medlem Nivå 1
    Tack moderator det är precis det jag upptäckt med dem. Vackra hus men dålig kvalitet.
    Tack precis det jag upptäckt med dem. Dålig kvalité bak den vackra ytan och de väljer att backa när frågorna blir för detaljerade om kvalitén på de praktiska funktionerna som minst sagt vacklar! Jag fick ett trist bemötande då jag inte bara vill ha ett vackert skal utan mitt hus även ska fungera i praktiken. Vissa frågor verkar de inte ens förstå så någon kompetent byggherre/ingenjör är nog inte inkopplade utan det är en arkitekt som gillar vackra fasader men har noll kunskap om ett hus funktion egentligen. Synd om dem som redan köpt fast det är ju upp till var och en att kolla upp kvalitén på det en köper, eller hur? Och inte bländas av en vacker exteriör och snyggt kakel i badrummet om fallhöjden är fel i duschen så allt rinner ut över hela golvet vid en dusch eller grunden för våtutrymme inte uppfylls korrekt så det blir fuktskador etc. Eller tilläggsval som inte går att installera pga platsbrist tex luftvärmepump. Nåja jag går vidare med min husdröm och anlitar en byggherre istället.
    Tips mottages tacksamt på byggherre kring Simrishamn.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: