Aha. På vilket sätt är dom skojare? Vad har ni råkat ut för?
Köpte ett hus av dem 2019 och är mycket nöjd, framförallt hur de har hanterat de fel/missar som fanns vid leverans, men också de två garantiärenden som upstått (läckande/droppande vatten vid huvudanslutningen samt en duschblandare som slutade fungera).
Enda lilla smolket var att huset blev 3 månader försenat vid levererans men det verkar ju ske från typ alla hustillverkare.
Enda lilla smolket var att huset blev 3 månader försenat vid levererans men det verkar ju ske från typ alla hustillverkare.
Klicka här för att svara