G Gyllebo66 skrev:
Hej.
Är det någon som har erfarenhet av Sommarnöjens fritidshus?
Anlita aldrig aldrig dessa, de är rakt av bedragare.
 
Aha. På vilket sätt är dom skojare? Vad har ni råkat ut för?
 
Jag tror inte att så många av deras kunder är nöjda faktiskt men med tanke på hur skickliga de är på att komma undan och spela spelet så är det svårt att få de fällda. Men de har varit i många rättsprocesser och det säger ju en del.
 
E
Köpte ett hus av dem 2019 och är mycket nöjd, framförallt hur de har hanterat de fel/missar som fanns vid leverans, men också de två garantiärenden som upstått (läckande/droppande vatten vid huvudanslutningen samt en duschblandare som slutade fungera).
Enda lilla smolket var att huset blev 3 månader försenat vid levererans men det verkar ju ske från typ alla hustillverkare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.