Hej,
Har läst tidigare inlägg om Trivselhus Solvikserie med intresse, då vi funderar på att bygga ett solvik 204. Jag undrar om Ni som skrivit dessa har kommit vidare i Era husbyggen och i så fall hur det har gått? Ni andra som har erfarenheter ang ovanstående får naturligtvis gärna också skriva. Ciao Yvonne 8)
 
Hej G!
Låter som ett häftigt hus Ni fått till! Vore kul och se planlösningen.... Vi har resonerat liknande, dvs vill bredda huset samt lägga till takkupa (alt balkong ovanför entré). BV vill vi ha arbetsrum, WC, Kök & v-rum och på OV tre sovrum, allrum, bad och klädkammare. Ska träffa Trivselhus i nästa vecka. Vad kostade breddningen av huset? Var bygger Ni?

Lycka till med bygget! / Yvonne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.