Hej G!
Låter som ett häftigt hus Ni fått till! Vore kul och se planlösningen.... Vi har resonerat liknande, dvs vill bredda huset samt lägga till takkupa (alt balkong ovanför entré). BV vill vi ha arbetsrum, WC, Kök & v-rum och på OV tre sovrum, allrum, bad och klädkammare. Ska träffa Trivselhus i nästa vecka. Vad kostade breddningen av huset? Var bygger Ni?
Lycka till med bygget! / Yvonne