Hej,
nu är det dags att byta taket på min kåk. Huset är byggt 73 och är ett eluppvärmt hus och betalar idag på cirka 3000kr i månaden för hushållsel och uppvärmning med hjälp av värmepumpar och golvvärme.
Jag funderar på om det är värt att installera solceller i samband med takbytet som jag har planerat att göra nu till sommaren. Har ni några rekommendationer på bra lösningar eller finns det någon som precis gjort detta ingrepp på sin kåk?
Med vänlig hälsning,