12 155 läst ·
50 svar
12k läst
50 svar
Sökt bygglov för stall
Ja skrotgubben är nog ett större problem för landskapet än ditt stallH Hallerudsbo skrev:
Är det nånstanns man ska ha stall är det ju där du bor
GRATTIS!
(Och tack för uppdateringen. Ser fram emot en byggtråd sen)
Klicka här för att svara