Jag har nu ca ett halvår letat och letat efter en snäckskalslampa för takmontering. Jag har sökt efter trådar på google och har bara funnit inredningsbutiker i sthlm som har, vilket man inte ofta har tillgång till uppe i norr.
Är det någon här som har nån aning om denna. Den är ofta med i inredningsprogram och har sett den i två stl.
Har hört att den ska ha funnits i åhlens men där har jag sökt och inte funnit nån.
Skulle så gärna vela ha denna lampan över mitt matsalsbord.

Vore så tacksam för svar

mvh evelina

Tackar för svar. Verner panton hade en snäckskalslampa jag kan tänka mig men då är ju frågan hur man ska få tag i den. Mios lampor blir inte lika fina när det inte är av snäckskal. Booa design hade en men den var tyvärr slutsåld :/ typiskt!

Tv4 har haft med den i ett av sina Äntligen hemma program. Där stod det att den var från bohem.se men tyvärr verkar den inte finnas kvar..

• 48b.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag köpte en snäckskalslampa på Åhlens för bara någon vecka sedan. Med andra ord finns den fortfarande i deras sortiment så om du inte kan hitta den på ditt närmsta Åhlens borde de kunna ta hem en till dig i alla fall!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.