Hej,

Vi går i nybyggnation-tankar. 1-plan. 200 kvm. Trä-alternativet är relativt kartlagt. Innan beslut vill vi utreda stenhus-alternativet. Pratat med Träullit resp Vimmerby Prefab Betong. Båda kan leverera resp resa stommar. Men dom har inga upparbetade kontakter i Uppsala för fortsättningen av husbygget. Någon som har goda erfarenheter av ett liknande projekt i Uppsala? Tips på välfungerande företag vi ska sondera med? Vi föreställer oss total- alt generalentreprenad.

Med vänlig hälsning,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.