Båda jag och min sambo är ifrån Vallda och har en dröm om att bygga ett eget hus, dock är det inte så lätt att hitta en tomt. Är det någon som har en tomt eller känner någon med mycket mark som kan tänka sig att sälja? Skriv gärna.
Med vänlig hälsning, Rebecca