Hej
Vi Söker med lampa och strålkastare efter en tomt i kungälvs området. Om ni har någon tomt att stycka av eller att ni känner någon som säljer så släng gärna iväg ett majl med information till oss. så slipper vi Mäklare och
annat trams ;)
Ha en trevlig fortsatt dag.
 
Bara så ni vet så börjar jag svälta mig tills någon har hört av sig angående tomt...... svälj :-X
 
Har du ringt Kungälvs kommun? De är på gång med tomter vid Tornhaga, samt norr om Kungälv. Det är mycket på gång. Kolla med kommunen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.