Hej!
Jag och min sambo letar efter en tomt i Kolmården.
De få tomter som ligger ute ligger inklämda i något bostadsområde och vi är inte ute efter detta.
Önskemål är: Lantligt läge, soligt, lite skog i närheten och gärna en tomt på 1500- 2000 kvm
Att tomten ligger "lite för sig själv", dvs inte mitt i ett bostadsområde eller med en granne "i knät"
Dock får den inte heller ligga mitt ute i ingenstans

Ogärna nära E4 eller ostlänken som ska byggas.
Det är bara tomten som saknas för att vi ska kunna bygga vårt drömhus.
Mvh / Kristin