Går i tankarna att tyvärr skifta innertak pga det inte går tvätta rent. Taket som är där nu är i någon forum utav tretex. För en nybörjare som även är fattig. Vad ersätter jag mitt tak enklast o billigast med? Åh ja det ska även se vettigt ut när det är färdigt. Går det finna något billigare och bättre än just jemofix 89 spänn kvadraten som är där på bilden??

Tacksam för svar

Mvh

• Fläckigt innertak av tretex med synlig smuts och text som beskriver svårigheten att rengöra.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmbild från webbutik visar tak- och väggpanelalternativ med priser och köpknapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är man sjuk i huvudet om man sätter in ett klickgolv i taket? Skiljer ju bra mycket stålar liksom...

Fulkemisten
Körde själv med ett billigt alternativ i både min groventré och gästrum i källarplan. Isotex Alaska, helt ok utseende och lätt som bara den att montera upp. Skivorna är 1800 x 300 mm också så det går dessutom fort. Däremot är de väl någon tjuga dyrare per kvadrat. Ett annat alternativ är ju att måla med spärrgrund, men det är garanterat dyrare.

89 kr är väl inte dyrt.

• Gilla
Fulkemisten
  • Laddar…
kenneth5828 kenneth5828 skrev:
89 kr är väl inte dyrt.
Nää inte direkt dyrt men inte direkt snyggt.
Måste väl finnas några mer alternativ för en ekonomi renoverare som en annna

Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Körde själv med ett billigt alternativ i både min groventré och gästrum i källarplan. Isotex Alaska, helt ok utseende och lätt som bara den att montera upp. Skivorna är 1800 x 300 mm också så det går dessutom fort. Däremot är de väl någon tjuga dyrare per kvadrat. Ett annat alternativ är ju att måla med spärrgrund, men det är garanterat dyrare.
Ahh har gett upp tanken att spärra måla vissa saker i huset. Isotex Alaska Ska minsann googla detta med en gång.

Jag hitta på jemofix. Köpte hem 17 kvadrat och har faktiskt börjat spika upp. Snett o krokigt hus men det går bra ändå

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.