Jag är ute efter svart labrador (den norska graniten, ibland tror jag den brukar kallas emerald pearl) som klinker/kakel. Har hittat den blåa varianten men tror mig ha sett även den svarta. Men minns inte var. Är det någon som har sett den och kan hjälpa mig?
 
Är rätt säker på att hornbach har haft den, men när jag skulle ha den så väntade jag i flera månader på att dom skulle få hem. Till slut gav jag upp. Detta var drygt ett år sen dock.
 
Jag var på Hornbach för en dryg vecka sen och de hade den blå varianten. Dock inte den svarta och de påstod att de inte skulle få in den heller. Jag är dock ganska säker på att jag sett den någonstans för ca ett år sen.

Ingen annan som sett den?
 
Jag är rätt säker på att den fanns på stencentrum i Mölndal också. Svindyrt är bara förnamnet dock.
 
Jag skulle kolla med ett välsorterat stenhuggeri, de kan säkert få fram den..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.