591 läst ·
3 svar
591 läst
3 svar
Söker motsvarande oras eterna
Hej jag har nu en oras eterna elektrisk duschblandare med termostat https://www.oras.com/se/produkter/oras-eterna/product/6370/
Pga att den krånglar ganska mycket så skulle jag vilja byta ut den till en motsvarande från någon annan tillverkare. Men jag lyckas inte hitta någon. Är det någon som känner till någon motsvarande ?
Pga att den krånglar ganska mycket så skulle jag vilja byta ut den till en motsvarande från någon annan tillverkare. Men jag lyckas inte hitta någon. Är det någon som känner till någon motsvarande ?
Att den blandar inställd temp på vattnet själv och att jag bara behöver trycka på en knapp för att slå av eller på den.
Oras verkar inte göra hemskt mycket alls som fungerar länge nuförtiden. Har oras på allt utom kökskranen. Flera är bytta på garanti samt att jag lagat några. Nu byter jag bara ut dom varefter dom slutar fungera. Dom är 6 år
Oras verkar inte göra hemskt mycket alls som fungerar länge nuförtiden. Har oras på allt utom kökskranen. Flera är bytta på garanti samt att jag lagat några. Nu byter jag bara ut dom varefter dom slutar fungera. Dom är 6 år
OK, då är jag med. Har aldrig sett en sådan batteridriven blandare, så tyvärr inga tips på ngn annan tillverkare.N Niq skrev:Att den blandar inställd temp på vattnet själv och att jag bara behöver trycka på en knapp för att slå av eller på den.
Klicka här för att svara