Hej på er är det någon som har mer information om två hus från Trivselhus, det är husen
Arkitektens skiss 521 och Downhill 402.

Är det någon på forumet som har byggt eller skall bygga något av dessa husen? Jag skulle gärna vilja få mer information om någon har fått offert eller prisuppgifter på dessa husen. Vad var det i så fall som ingick i priset, var det endast byggsats eller stommonterat eller ett totalentreprenad som i så fall gäller för priset. Vad var det för utrustning och standard på husen och tillval?

Jag har kontaktat Trivselhus men har ännu inte fått något svar så då sökte jag här på forumet men fan inte något. Så nu provar jag en ny länk för att se om man kan få lite mer information på dessa två husen från Trivselhus. ;)

Vi ska bygga downhill 401 och har fått kalkyl på 2150000 då igår allt utom tomt och vatten+el (och lite andra småsaker) ;)
Då ahr vi lagt till tillval som braskamin, bastu, spotligts och lite till.
Kanske en liten vink im vad det kan gå på iallafall, Vi bygger i stockholm

Tackar så hemskt mycket för den här informationen från dig Rosie.

Det här ger ju oss en liten information om priserna, Downhill 401 finns faktiskt med på listan över intressanta hus förslag som vi har. Men just nu så har vi fastnat för 521 och 402

Ingår plattan i priset från Trivselhus?

Plattan ingår.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.