jag söker med ljus och lykta efter en varmluftsugn för inbyggnad som är 70 cm bred. Det känns lättare sagt än gjort.

Har hittat en dyr från Smeg, Smeg Classic SC709X1. http://www.bagarenochkocken.se/shop/?ref=pricerunner&artnr=SC709X1

Har ngn erfarenheter av den - eller någon annan ugn? Jag är inte rädd att köpa från utlandet om det skulle behövas.
 
Har inte erfarenhet av Smegs ugn ...just den du hänvisar till ,men däremot av en spis ifrån dem. Bästa spis jag har haft, blir en liknande ( också från Smeg ) nu när vi bygger nytt.
Kan Miele ha ( de brukar ha lite udda mått ) , men de är ju inte heller direkt billiga?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.