Söker hurts till snickarbänk. Har kollat på Ikeas köksunderskåp med lådor men då får jag betala 1400:- stycket och det känns lite dyrt om jag skall ha två stycken. Blri ju rätt hårt slitage på dem och därför känns det synd att köpa så dyra.

Finns andra förlsag på hurtsar?

Letar förgäves på blocket och mailar dem som säljer kök, men ingen vill sälja lådhurtsar separat till mig eftersom de hellre säljer hela köket komplett.

Har Du kollat på fyndet
på Ikea? ;)

Mvh Putte

Ja, så ofta jag går på Ikea så kollar jag fyndet. Läste om ngn här på forumet som hittade sina hurtsar där. Var det du ByggPutte?
Har själv aldrig sett någon sådan hurts på fyndet i Linköping. Är antagligen lättare i större städer....

Nej men ett billigt skåp.
Som nu är arbetsklädes garderob.
Och 2 större fotpallar i läder till 1/2 priset.
m.m
Ibland är dom tyvärr dåliga med bra rabatter.

Mvh Putte

Vad har ni andra för hurtsar?
Underskåp från gamla kök eller?
Går det inte att stryktåliga billiga hurtsar?

Fick tag i ett komplett furukök från 70-talet som nu fungerar som garageinredning.
Sätt ut en annons i lokalt annonsblad eller Blocket så får du säkert svar

Kostnad för mig? En karta öl!

/V

Ja, det kanske är så att man får köpa ett komplett kök och sedan sälja vidare det man inte behöver alternativt skrota det. Viktigt är dock att det är kraftiga lådor som håller att förvara verktyg etc i. Nya Ikea lådor är av plåtväggar som verkar hålla för en hel del. De vi har i vårat 70-t kök är lådväggar och bottnar i plast som bara spricker sönder.

Har inte kommunen någon återvinningsmarknad där det finns gott om gamla möbler för en spottstyver. Brukar inte vara några problem alls att hitta något som fungerar perfekt som till "grovarbetsplatsen" om man inte har några kosmetiska krav.

Har inte hört att Linköpings kommun har något sådant. Nån som vet?

Här i Uppsala har kommunen ett ställe som heter återbruket där köpte jag mitt "kök" som jag inredde snickaboa med, Jag sökte på Linköpings kommun på internet och fann något liknande kanske?? ska finna på sk "Kollektivhuset Stolplyckan i Linköping" men jag vet ju inte, jag bor inte där.

Kollektivhuset är endast för medlemmar. Något motsv Återbruket finns ej här.

ok, tråkigt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.