Söker: Trend Vägguttag 1-vägs med klafflock jordat snabbanslutning Polarvit. E-nummer: 18 306 89 183068900
UTT INS 1-V J P-V LOCK. EAN-kod: 6438054018070
Utgått den:1 juli 2020. 183068900 har inte ersatts.
Behöver ersätta plastdelen som skruven fäster genom. Ägaren vill ha en likadan Trend. Tips om var man får tag på en sådan mottas tacksamt.
UTT INS 1-V J P-V LOCK. EAN-kod: 6438054018070
Utgått den:1 juli 2020. 183068900 har inte ersatts.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Behöver ersätta plastdelen som skruven fäster genom. Ägaren vill ha en likadan Trend. Tips om var man får tag på en sådan mottas tacksamt.
Vet du någon som har denna skulle jag uppskatta en länk dit. Jag har sökt utan att finna, men fortsätter naturligtvis letandet. Kanske någon har en liggande?Demmpa skrev:
Bäst för vem? Knappast för ägaren som bara vill ha ett uttag utbytt och specifikt önskar just denna.Demmpa skrev:
Ja, det jag söker är ett komplett uttag.Demmpa skrev:
Alternativt bara delen locket är fäst i.
Då kanske du får förbereda "ägaren" på att det han vill ha har gått ur produktion för länge sedan och en så pass udda sak som ett infällt uttag med lock torde bli svårt att hitta, det är ju inget man direkt har "liggande på hyllan".
Oh, ja. Det gjorde jag redan innan jag informerade forumet om saken i första inlägget.E elmont skrev:
... även detta informerades ägaren om ...E elmont skrev:
Det verkar återkallat på grund av risk för varmgång. Kanske bäst att inte leta efter ett identiskt?O skrev:
https://www.mynewsdesk.com/se/schne...ider-electric-aaterkallar-envaegsuttag-449277
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Återkallelsen gäller bara uttag som tillverkades under tre månader 2010, men uttag producerade innan och efter berörs inte av Återkallelsen.Alfredo skrev:
Uttaget producerades fram till siste juni 2020.
Klicka här för att svara